04-12-2018

Familie dichtbij voor patiëntjes Maasstad Ziekenhuis dankzij Stichting DaDa

Als Maasstad Ziekenhuis zetten we de kwaliteit van leven van de patiënt voorop. Daarom hebben wij al lange tijd de wens om een plek te creëren waar ouders altijd in de buurt van hun kind kunnen zijn. Stichting DaDa helpt ons deze droom te verwezenlijken door de ontwikkeling van Hotel DaDa. Op deze unieke plek kunnen ouders maar ook broertjes en zusjes blijven slapen wanneer daar behoefte aan is. Een moment van rust, niet steeds afscheid hoeven nemen, geen reistijd, minder stress… even helemaal weg uit het ziekenhuis maar toch zo dichtbij als je maar kunt zijn.

Vrijdag 30 november is tijdens het Stichting DaDa gala een bedrag van ruim €255.000 opgehaald door Stichting DaDa. Een enorm bedrag waarmee de realisatie van Hotel DaDa in het Maasstad Ziekenhuis erg dichtbij komt. Wij zijn Stichting DADA, de Nederlandse Brandwondenstichting en alle donateurs ontzettend dankbaar!