Klantgericht telefoneren

Zó houd je klanten tevreden! In deze online training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek.

​Doelstelling(en)

In de online training “Klantgericht telefoneren” leer je alles wat nodig is voor het voeren van een professioneel telefoongesprek. Hoe luister je echt? Hoe neem je de leiding? Hoe ga je om met klagende klanten? Je gaat praktisch aan de slag met klantgericht telefoneren. Je zult merken dat jouw telefoongesprekken steeds doelgerichter zullen zijn, met een betere sfeer en meer effect!

Inhoud
  •  Een goed telefoongesprek
  •  De leiding nemen

  • Écht luisteren

  • Omgaan met klagende klanten

  • Tips en trucs

​Werkwijze
 E-learning
Strategisch thema
Persoonlijke ontwikkeling
​Competenties
Mondelinge communicatie, Kwaliteitsgericht, Inlevingsvermogen
​Doelgroep
Alle medewerkers
​Studiebelasting
2,5 uur
Toetsing
 Geen
Accreditatie
 Geen
​Deelnemers
N.v.t.
​Kosten
​Certificaat
​Aan deze training is een certificaat van de Maasstad Academie verbonden.​
​Contactpersoon

Maasstad Academie
Email: maaswijzer@maasstadziekenhuis.nl
Telefoon: 010 - 291 1539