Klantgericht telefoneren
Zó houd je klanten tevreden! In deze online training leer je alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek.
Doelstelling(en) |
---|
In de online training “Klantgericht telefoneren” leer je alles wat nodig is voor het voeren van een professioneel telefoongesprek. Hoe luister je echt? Hoe neem je de leiding? Hoe ga je om met klagende klanten? Je gaat praktisch aan de slag met klantgericht telefoneren. Je zult merken dat jouw telefoongesprekken steeds doelgerichter zullen zijn, met een betere sfeer en meer effect! |
Inhoud |
|
Werkwijze |
E-learning |
Strategisch thema |
Persoonlijke ontwikkeling |
Competenties |
Mondelinge communicatie, Kwaliteitsgericht, Inlevingsvermogen |
Doelgroep |
Alle medewerkers |
Studiebelasting |
2,5 uur |
Toetsing |
Geen |
Accreditatie |
Geen |
Deelnemers |
N.v.t. |
Kosten |
|
Certificaat |
Aan deze training is een certificaat van de Maasstad Academie verbonden. |
Contactpersoon |
Maasstad Academie |