Klantgerichtheid

Hoe zorg je voor tevreden klanten? In de online training Klantgerichtheid leer je, hoe je klanten écht centraal zet.

​Doelstelling(en)

Na het volgen van deze scholing kun je je verplaatsen in je klant, hoe je met je klant afstemt en hem met gastvrijheid benadert. Bovendien leer je hoe je op de juiste manier omgaat met verwachtingen van de klant en natuurlijk hoe je dit allemaal in de praktijk brengt.

Inhoud
  •  Wanneer ben je klantgericht?
  •  Aandacht geven en afstemmen

  • Een klant centraal zette

  • Omgaan met verwachtingen

  • Klantgericht werken in de praktijk

​Werkwijze
 E-learning
Strategisch thema
 Persoonlijke ontwikkeling
​Competenties
 Inlevingsvermogen, Mondelinge communicatie
​Doelgroep
​alle medewerkers
​Studiebelasting
 2,5 uur
Toetsing
 Geen
Accreditatie
 Geen
​Deelnemers
n.v.t.
​Kosten
​Certificaat
​Aan deze training is een certificaat van de Maasstad Academie verbonden.​
​Contactpersoon

Maasstad Academie
Email: maaswijzer@maasstadziekenhuis.nl
Telefoon: 010 - 291 1539