Klantgerichtheid
Hoe zorg je voor tevreden klanten? In de online training Klantgerichtheid leer je, hoe je klanten écht centraal zet.
Doelstelling(en) |
---|
Na het volgen van deze scholing kun je je verplaatsen in je klant, hoe je met je klant afstemt en hem met gastvrijheid benadert. Bovendien leer je hoe je op de juiste manier omgaat met verwachtingen van de klant en natuurlijk hoe je dit allemaal in de praktijk brengt. |
Inhoud |
|
Werkwijze |
E-learning |
Strategisch thema |
Persoonlijke ontwikkeling |
Competenties |
Inlevingsvermogen, Mondelinge communicatie |
Doelgroep |
alle medewerkers |
Studiebelasting |
2,5 uur |
Toetsing |
Geen |
Accreditatie |
Geen |
Deelnemers |
n.v.t. |
Kosten |
|
Certificaat |
Aan deze training is een certificaat van de Maasstad Academie verbonden. |
Contactpersoon |
Maasstad Academie |