Telefonische gesprekstechnieken
Algemeen |
Tijdens de training leer je hoe je op een adequate wijze telefoongesprekken kan voeren, zodat de patiënt of bezoeker weet waar hij of zij aan toe is. |
Doelstelling(en) |
---|
Na het doorlopen van de scholing:
|
Inhoud |
|
Werkwijze |
Learning en praktijkbijeenkomst |
Strategisch thema |
N.v.t. |
Competenties |
Mondelinge communicatie |
Doelgroep |
Medisch assistente N1 en medisch assistente N2 en anderen die voor deze training in aanmerking komen |
Studiebelasting |
E-learning: 30 minuten Praktijk: 2 uur |
Toetsing |
Theorietoets |
Accreditatie |
Geen |
Deelnemers |
Minimaal: 4 Maximaal: 6 |
Kosten |
|
Certificaat |
Aan deze training is een certificaat van de Maasstad Academie verbonden. |
Contactpersoon |
Maasstad Academie |